Närmare presentation: Louise


Hej allihopa!

Jag heter Louise och sitter som ledamot i USEK´s styrelse. Jag blev nyvald i vintras och tycker det är super kul att få arrangera olika aktiviteter och engagera alla barn och ungdomar. Jag är 14, snart 15 år och utbildad ungdomsledare.

Min favorit i stallet är Attyrory Paky (se bild), som jag också är skötare på. Jag älskar att vara i stallet, inte bara för hästarna utan också för den mysiga atmosfären och alla kompisar. Några av de bästa stunderna i mitt liv har varit i stallet och jag hoppas och tror att det kommer flera. Jag vill att flera också ska få den känslan och det tror jag är möjligt att förverkliga genom USEK, stallet ska vara en trygg, rolig och glad plats.

Jag går i 8an och mina bästa ämnen är fysik och matte vilket jag tror att jag kommer att välja att inrikta mig på, på gymnasiet senare. På min fritid brukar jag, utöver att plugga, ha kul med kompisar och gå ut i skogen. Den mesta tiden utöver detta går åt att sova och slappna av. Jag sitter också som ledamot i DUS styrelse, alltså distriktets (stockholms) ungdomsektion, där vi arbetar med att öka gemenskapen i de olika klubbarna i stockholm.

Kram!

Kommentera här: