Närmare presentation: Elvira


Hej!

Mitt namn är Elvira och jag är 13 år och är ledamot i USEK. Jag har varit med i styrelsen sen årsskiftet. Än så länge tycker jag det är superkul! Vissa har nog sett mig i stallet när jag tar hand om Terry, min sköthäst (se bilden). Enligt mig är han den bästa ponnyn!

Eftersom jag går i sexan och ska börja sjuan till hösten kan jag inte riktigt säga att jag pluggar något speciellt, och jag vet inte heller vad jag ska bli så jag kan inte riktigt säga er något om skolan. Men på fritiden är jag  mesta dels i stallet, och om jag inte är i stallet är jag med kompisar.

Min personlighet är väl att jag är väldigt glad och skrattar för det mesta, jag bryr mig om alla och sen kan jag vara lite busig också!
Det var väl allt från mig, men ni får ha det superbra och så kanske vi ses i stallet någon gång!
Kram!

Kommentera här: