Närmare presentation: Emelie

 
Hej alla glada! Mitt namn är Emelie och för tillfället sitter jag som sekreterare i USEK. Detta blir mitt tredje år och har tidigare varit ledamot vilket jag tycker har varit väldigt roligt och givande! Jag fyller 17 år i sommar och går därmed mitt första år på gymnasiet på samhällsprogrammet. Anledningen till att jag har valt att vara med i USEK är för att jag gillar att engagera mig i sådant där man får möjlighet att påverka, samt att det självklart är det ett plus att man inom USEK får hålla aktiviteter runt barn och hästar!
 
I stallet tillbringar jag mycket tid och ni kan träffa mig där främst på måndagar, fredagar, lördagar och söndagar då jag antingen rider lektion, tar hand om min smått galna men urgulliga skötponny Frithiof eller helt enkelt bara hänger runt med kompisarna! Utöver stallet blir det mycket plugg (vilket jag tycker är mindre roligt) men försöker också hitta tid till att vara med mina vänner vilket jag gillar otroligt mycket!
 
Om ni ser mig och har några frågor eller funderingar så är det bara att hugga tag i mig så försöker jag svara så gott det går! Ha det bra och hoppas vi ses!!
Glada hälsningar, Emelie 
 

Kommentera här: