Närmare presentation: Elsa

Hej! Mitt namn är Elsa och är snart 14 år. Detta är mitt första år i USEK och jag sitter som ledamot. Vilket jag tycker är väldigt roligt och givande. Mina största intressen är hästar och fotografering. 

Jag har varit skötare på Scotty (på bilden) tidigare men har är nu såld. Så just nu delar jag supersöta Cropper med en annan tjej vilket jag tycker är väldigt roligt. Ni kan se mig i stallet på torsdagar, ungefär varannan fredag och söndag. Ibland är jag även där på lördagar för att fota galopplektionen. 
Jag älskar att vara i stallet! Man får vara med kompisar,  rida och lära sig att ta ansvar! Om jag inte är i stallet så är jag med kompisar eller gör jag mindre roliga saker som att plugga. Om ni ser mig och om ni undrar något så är det bara att fråga!
 
Hoppas vi ses! //Elsa

Kommentera här: