Närmare presentation: Elin

 
Hej! Det är jag som är Elin och jag sitter som ordförande i USEKs styrelse. Jag blir 16 år gammal till hösten och jag är nyutbildad ungdomsledare. Detta blir mitt tredje år i ungdomsstyrelsen och jag tycker att det är superkul att få jobba med både barn/ungdomar och hästar.
 
Du kanske har sett mig i stallet när jag har tagit hand om min skötponny Mayfair (som ni ser på bilden). Vi älskar att hoppa och tävla, men ibland kan Mayfair bli lite tramsig vid uteritter, hahah! Jag brukar vara i stallet på måndagar, onsdagar, fredagar, söndagar och de flesta lördagar då jag håller i en ridlekisgrupp. Jag älsar att vara i stallet, man får rida, vara med kompisar och bara ha allmänt kul samtidigt som man lär sig att ta ansvar. Kan det bli mycket bättre?
 
Utöver ridningen brukar jag vara mycket med mina underbara kompisar, och skolan tar upp mycket av min lediga tid.
Om du ser mig i stallet, kom gärna fram och prata! Är det något du vill veta eller något du behöver hjälp med (hästrelaterat eller inte spelar ingen roll!), så ska jag hjälpa till så gott jag kan. Inga frågor är för dumma!
Hoppas att vi ses!//Elin
 

Kommentera här: