Närmare presentation: Ebba

 
Hejhej!
Jag heter Ebba och är en pigg och glad tjej på 13 vintrar som har hästar och foto som favorit-intressen. Jag har en egen häst som heter Sparkling Saphire men som står på Granby stall. Jag är dock medryttare på Slider och Look Sharp som står på Rörby så jag är där på onsdagar och fredagar. Jag rider även lektion på måndagar så då kan ni också träffa mig ;)
 
Jag blev invald i USEK vid årsskiftet och har sen dess varit med och ordnat aktiviteter med världens bästa USEK för världens bästa klubb :D Jag sitter som ledamot precis som Emelie och Elin och trivs väldigt bra med det. Jag älskar barn och tycker det är kul med aktiviteter så USEK är en väldigt rolig del av mitt liv. Om ni har några frågor om mig så är det bara att kommentera!
 
Jag har ansvaret för designen på denna blogg och en ny header kommer komma upp inom kort med nya USEK, missa inte det!
 
Tack och hej, leverpastej :P

Kommentera här: