Närmare presentation: Emma

Hej!
.
Det är jag som är Emma och sitter som ordförande i USEKs styrelse sen ett och ett halvt år tillbaka där jag tidigare var kassör. Jag är utbildad ungdomsledare och tycker det är superkul att jobba med barn och ungdommar. Många av er har säkert sett mig då jag ofta är i stallet för att ta hand om min sköthäst Mayfair (som ni ser på bilden). Jag älskar att vara i stallet och jag brinner för att hoppa och tävla.
.
När jag inte är i stallet går jag i skolan där jag pluggar naturvetenskap på gymnasiet. Jag jobbar även extra, men när jag får tid över så är jag med kompisar och lyssnar på musik.
.
Jag kan tyvärr inte berätta om vad jag vill bli när jag blir stor för det vet jag inte än. Jag vill i alla fall resa mycket och träffa massa nya människor, så jag hoppas vi ses snart!

Kommentera här: