Närmare presentation: Ann



Hejsan!

Jag heter Ann Furbäck och sitter som sekreterare i USEK. Under hela min USEK tid, sedan augusti 2010, har jag suttit som sekreterare. Jag tycker det är väldigt roligt att anordna aktiviteter och arbeta med barn.

Jag är 17 år och ska börja trean på gymnasiet till hösten. Jag pluggar media med inriktning media och arbetar mycket med foto och webbprogramering i skolan.

När skolan inte tar all min tid så gillar jag att vara i stallet och ta hand om min sköthäst Herman (inte han på bilden, hade råkat släppa ut honom i hagen när vi skulle fotografera, oupsi). Ett annat stort intresse är fotografering och man ser mig ofta med min kamera i handen. Att sitta och koda och göra hemsidor av olika slag tycker jag också är kul!

Jag skulle inte kunna leva utan mina vänner, choklad, min kånkenryggsäck och lata sommarlovsdagar.

Ha det fint så ses vi i stallet!

Kommentera här: